Ahad, 29 Julai 2012

Saya Rendu Awakkk !


Assalamualaikum my dearest readers yang comel comel . Bulat bulat . Hehee . Heyy , korangg ! Guess what ? Zatie sorang sorang dalam bilikk . Erkkk , happy sangat kee tuhh . Heh , takde lahh . Act , zatie rasa agakk bahagia lahh lepas dapat text dari si ST . Tadi masa tengah online , buat assignment . Tetiba ada text masukk . Sumpahh takk harap yang dia text . Tapi kann , lepas tengok nama dia dekat skrin . Yeahhh , macam budakk kecikk yang dapat mainan baru . Seronokk . Awakkk ! Tahu takk yang saya renduu awakk . Hmmmm . Haihhh . Even kita text takk lama pun . Tapi , saya happy sangat awak tahu takkk . Hari hari saya tunggu awakk text saya . Okayy , and tadi dia bagitahu yang this week , week yang paling busy . Banyakk benda yang dia nakk settle kann . Fine , zatie faham . And , zatie taknak tunjuk yang zatie nihh sangat lahh seronokk dia text . Fuhhh , kalau lahh dia faham kann . Heh , takpe takpe . Dahh janji harituhh no hearts feeling . Rinduu takpe kann . And , zatie dengan Dia je yangg tahu . Huh , dah dah . Zatie , cukup dengan kau tanggung sorang sorang perasaan tuhh . Jangan berharap sangat . Nanti kau yang kecewa . Haihh . Salahh ke kalau ada perasaan dekat seseorangg . Chuu , sangatt complicated . Dahh , enough merepekkk !

#Kbai . Just nakk bagitahu yang zatie happy dapat text dari dia . Walaupun sepatutnya takk bangga sangat laa kann ^^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan